Otvoreni deveti PR dani na FPN-u

FOTO: Facebook

Seminar je otvorio dekan ovog fakulteta, prof. dr Dragan R. Simić, nakon čega su se učesnicima obratili Milan Krstić (asistent na FPN-u i menadžer PR tima FPN-a) i profesori - dr Veselin Kljajić i dr Siniša Atlagić.

Prvi predavači bile su novinarke, Danica Vučenić (Insajder) i Biljana Stepanović (Nova ekonomija), koje su pričale o odnosu novinarstva i PR-a. One su pokušale vrlo detaljno i slikovito da objasne polaznicima šta su ključne razlike između ova dva posla, upoređujući ih i međusobno ih suprotstavljajući.

Naša poznata blogerka, Branislava Antović, održala je drugo predavanje, na temu „Kako postati uticajni bloger?”. Brana, kao diplomirani novinar i neko ko je prošao put od formiranja bloga, preko iskustva u medijima, a zatim se okrenuo i posvetio ponovo svom blogu (Brana’s Divine World), bila je izuzetno inspirativan predavač i sagovornik. Poslala je učesnicima energičnu poruku da „kao što je mogla ona, može i svako od njih”.

Poslednje predavanje prvog dana ovog trodnevnog seminara, održao je Jovan Bojović (SEO&SEM „HostJedi”), koji je govorio o internet marketingu. Kako je tema bila „Kako napraviti kampanju na Fejsbuku”, Jovan je pre svega postavio pitanje da li je uopšte za sve proizvode adekvatna i neophodna kampanja preko Fejsbuka, nakon čega je temeljno objasnio od čega se ta kampanja sastoji i na koji način se sprovodi.

Nakon izuzetno inspirativnog prvog dela PR dana, drugi dan seminara održao je, pa čak i uvećao energiju ovog događaja.

prdays2.jpg

FOTO: Facebook

Mladi ljudi iz marketinške agencije Žiška (Miloš Skokić, Goran Jankuloski i Marija Simić) obeležili su jako energično i na kreativan način početak drugog dana. Predavanje o marketinškim agencijama u eri digitalizacije održali su kroz teorijski deo, gde su učesnicima približili sve relevantne pojmove vezane za ovu temu, a zatim na primerima objašnjavali kako sve to funkcioniše u praksi i agencijskom životu.

Još jedan od predavača bio je Dejan Milić, profesor retorike i PR-a (UNION), koji je takođe vrlo detaljno, kroz praktična iskustva i nekoliko anegdota, govorio o odnosima sa javnošću u državnim institucijama.

Dr Borislav Miljanović, osnivač i direktor Represent Communications, održao je poslednje predavanje drugog dana seminara, ništa manje energično i inspirativno od prethodnih. Osim priče o Content and native marketingu, gostujući predavač se izuzetno trudio da učesnicima približi sve pojmove teorijski i praktično, pritom ih ohrabrujući da „novinarstvo ima sjajnu budućnost, samo na novi način”.

Ono što je sigurno nakon ova dva dana, jeste da su očekivanja zaista i zadovoljena, kao što je PR tim FPN-a najavljivao. Učesnicima je preostao još jedan dan u kom ih čeka još znatiželjnih ljudi, predavanja, razgovora, znanja i ideja.

Ana je radoznala, divlja, nezaustavljiva, zaljubljena u život, ples i svet.