„Games.con“  u Beogradu: Levelovati se mora
Urban Bug/Magdalena Stanković

Posetioci su mogli da se oprobaju u raznim video igrama, isprate turnire u najpopularnijim igrama, kupe kompjutersku i drugu opremu, fotografišu se sa svojim omiljenim likovima iz igrica, serija, filmova, ali i da pogledaju takmičenje najboljih kostima u velikom „kosplej“ takmičenju koje je održano u nedelju 17. decembra.


Glavni sponzor događaja je bio „Telenor“, ali su pored njih svoje proizvode i usluge predstavile i kompanije „Samsung“, „Blizzard“, „Fox“, „Coca Cola“, „Munchmellow“, „Asus“, „Nordeus“, „NFX“, „SBB“ kao i Vojska Srbije.


Posetioci svih uzrasta su mogli da kupe i najrazličitije suvenire na nekim od prodajnih štandova u prolazu između hala 2 i 3. Drugog dana Games.con-a je održan „Zombie walk“ pod pokroviteljstvom „Fox“ televizije a posetioci su mogli da vide profesionalne šminkere i maskere kao prave zombije od sasvim običnih ljudi, kao i da se kasnije fotografišu sa veoma realističnim zombijima.

Gamescon
Gamescon

Trećeg dana festivala je odrzan veliki „kosplej show“ udruzenja „Valinor“ gde su nastupili razni obožavatelji pop kulture i igrica u kostimima svojih omiljenih likova.