Društveni mediji: Zašto i kako?

Foto: Turbjern Bruvold / na slici: Audun Farbrut

Ako ste od onih koji često proveravaju evente, jedan ne smete da propustite. U pitanju je promocija dugo očekivane knjige ,,Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i stručnjake", u izdavaštvu Kovačnice priče, čiji je autor Audun Farbrut, specijalni savetnik za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću, kao i direktor za naučnu komunikaciju na Norveškoj poslovnoj školi BI.

Naučnici, postdiplomci, znalci za PR i digitalnu komunikaciju, čuvamo vam mesta!

Knjiga ,,Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte" je praktičan vodič namenjen naučnicima, studentima postdiplomskih studija, ekspertima u različitim ooblastima, stručnjacima za PR i komunikaciju pri obrazovnim i naučnim insittucijama, kao i svim zainteresovanima za društvene mreže, digitalnu komunikaciju i deljenje znanja.

Ova knjiga pokazaće vam da, zapravo, koristeći društvene mreže, vi možete da postanete poznat i priznat stručnjak u oblasti kojom se bavite, ali i da povećate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Između ostalog, knjiga pokriva sledeće oblasti:

- Fejsbuk deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- LinkedIn za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Nećemo više dužiti, samo ćemo vam reći: Vidimo se 18. aprila u 19.00h u Atrijumu Narodne biblioteke u Skerilićevoj 1 u Beogradu!