Studenti dovode najvećeg svetskog brend eksperta u Beograd
Pexels

Studente je ka realizaciji ovog plana vodila velika ljubav ka brendiranju, upornost i volja. Da bi organizovali kako ovaj, tako i buduće projekte, studenti su osnovali neprofitno Udruženje „Brend stručnjaka“ (Branding Experts Association). Kucajući od vrata do vrata i snoseći finansijski rizik za sve ono što se može dogoditi, jer se projekat finansira samo iz kotizacija i sponzorstava, za ovo su se sami izborili. 


Članovi organizacionog tima jesu: Anica Lapčević (menadžerka iskustva na događaju), Milica Đotunović (menadžerka događaja), Tijana Stamenković (brend menadžerka), Bojana Andrić (menadžerka za odnose sa javnošću), Dušan Tašin (menadžer informacionih tehnologija) i Miljana Nikodijević kao menadžerka projekta. 

Privatna arhiva (Martin Lindstrom)
Privatna arhiva (Martin Lindstrom)

Realizaciji projekta su doprineli i studentkinja Iva Kujundžić kao slikarka i ilustratorka, Aleksandra Đoković koja će nastupiti na samom događaju kao vokalni solista i student Nikola Ćirković kao fotograf.


Za naš portal izjavu daje menadžerka za odnose sa javnošću Bojana Andrić: 


Martin je neko kome ne laskaju titule najrenomiranijeg svetskog brend eksperta, koliko način na koji može da kreira vrednost svojim klijentima. Svoju moć opažanja je razvio do te mere, na primer, da je na osnovu položaja magneta na frižiderima ruskih domaćica došao do zaključka kako su povezani njihovi porodični odnosi sa mentalitetom ove evroazijske zemlje. Upoznati smo sa njegovim radom i želeli smo da obezbedimo da naši gosti uče „pravo sa izvora“. Što je veći izazov urediti neku sitnicu koja se tiče Martinovog dolaska, to je i nama veći „gušt“ da to ispunimo kako valja. 


On je prepoznao našu energiju i glad za znanjem, zato smo i uspeli da ga dovedemo u Srbiju. Slobodno mogu reći da je ovaj događaj rezultat naše želje da realizujemo nešto što je okarakterisano kao „nedostižan poduhvat“ za mlade ljude i revolta prema izjavama poput „sve što vredi je napustilo zemlju“, „odavde se ne može ništa postići“ i slično. Cilj nam je da 12. maja naši gosti dobiju vredno znanje i zapitaju se da li su granice mogućeg tamo gde su ih postavili.“ 


Na simpozijumu koji će trajati osam časova, Lindstrom će posetioce upoznati sa metodima u oblasti brendiranja, predstaviće saznanja iz svog najnovijeg Tajmsovog bestselera Small Data, a takođe će i podeliti rezultate globalnog etnografskog istraživanja o kulturama među kojim se nalazi i profil naše kultureNajvažnije za goste je to što će imati priliku da se besplatno konsultuju sa njim oko poslovnih nedoumica, a takođe i priliku da svoje poslovne probleme pošalju i pre samog događaja kako bi neke od njih obradio na njemu. 

Privatna arhiva
Privatna arhiva

Broj mesta je ograničen na petsto. Važno je napomenuti da je projekat delom humanitarnog karaktera i da će se deo prikupljenih sredstava donirati u dobrotvorne svrhe. 


Celu agendu za 4 bloka predavanja i više o samom događaju možete saznati na linku.