Foto: SSFON
Tema ovogodišnje konferencije je: „Misli inovativno, oglasi se digitalno“, pa je, samim tim, njen primarni cilj da učesnike bliže upozna sa aktuelnim trendovima digitalnog marketinga, ali i značajem oglašavanja na društvenim mrežama i njihovim uticajem na poslovanje kompanija i pojedinaca.
Kroz interaktivna predavanja i radionice stručnjaci iz oblasti marketinga, menadžmenta i informacionih tehnologija potrudiće se da približe značaj digitalnog oglašavanja sa aspekta kompanija, ali i istaknutih pojedinaca, koji imaju uspešnu praksu u ovoj oblasti. Učešćem na konferenciji prisutni će, rešavajući studije slučaja, takođe, imati priliku da se upoznaju sa pojedinostima poslovanja i konkretnim primerima iz prakse.
Ako provodite vreme na društvenim mrežama i zanima vas digitalni marketing, KSON je pravo mesto na kome ćete dobiti odgovore na sva pitanja i nedoumice, ali i mesto na kome ćete otkriti sve pojedinosti o korišćenju ovog oblika marketinga, kao sastavnog dela poslovanja i društvenog života.
Foto: SSFON - Konferencija studenata organizacionih nauka 2015.
Uigrani tim, koji čine članovi Saveza studenata Fakulteta organizacionih nauka, potrudiće se da i ovog puta opravda očekivanja studenata i pokaže zašto se o ovom projektu toliko priča.
Dodatne informacije o konferenciji kao i način prijavljivanja možete pronaći na sajtu organizacije ili na zvaničnoj Fejsbuk stranici KSON-a.