Saznajte više o ,,Zemun brendu"

Foto: Internet marketing

Miljka Bogićević, PR menadzer Kluba privrednih novinara objasnila je o čemu je zapravo reč: ,,Učenici će putem interaktivne obuke usvojiti znanja iz veb novinarstvа, onlajn marketingа, vođenjа bloga, korišćenjа društvenih mreža u promotivne svrhe, kreiranjа brenda i upravljanjа istim".

,,Biće izrađen veb sajt i FB strana, koje će voditi obučeni učenici i time kreirati brend kojim će kasnije i upravljati. Pozvaće drugove da prate veb sajt i stranicu i da doprinose svojim fotografijama, diskusijom, a organizovaće se i takmičenja za najlepšu sliku Zemuna i slična takmičenja, što će povećati popularnost sajta", zaključuje Miljka Bogićević koja je istakla da će se tokom letnjih meseci ova edukativna predavanja održavati uživo u prostorijama Kancelarije za mlade u Beogradu.

EU%20OM.gif

Srednjoškolce su odabrali jer su uzrastu u kom su spremni i sposobni da se uključe u vannastavne aktivnosti i da doprinosu razvoju i popularnosti lokalne zajednice. Očekuje se da će pokazati entuzijazam i kreativnost u brendiranju.

Dugoročni efekti "Zemun brenda" koji se očekuju je da će učenici srednjih škola moći i kasnije da primenjuju znanja stečena u okviru ovog projekta i da će im ona koristiti u budućnosti. Učenici će imati svoj veb sajt i Fejsbuk stranu preko kojih će Zemunci imati priliku da se upoznaju ili podsete prednosti svoje opštine. Očekivanja su da ovakva promocija Zemuna ima potencijal da doprinese i rastu turizma u ovoj opštini, a time i povećanju prihoda od turizma.