10 hipsterskih poslova koje možete da pokrenete

Foto: PhotoPin

Prevela: Katarina Lazić

Otvorite kafeteriju

Kafa je popularna među najrazličitijim potrošačima. Ukoliko želite da otvorite kafeteriju namenjenu naročito hipsterima, možete da ponudite neke specijalne ukuse ili mešavine, koje privlače mlađe kupce, poput hladne ili filter kafe. Možete se čak usredsrediti na stvaranje jedinstvenog ambijenta u svojoj kafeteriji, uključujući dela lokalnih umetnika ili održavajući događaje kao što su večeri otvorenog mikrofona ili žive svirke. Ako vam zafali inspiracije, ugledajte se na poznate kafeterije širom sveta.

Otvorite antikvarnicu

Mnoštvo klasičnih knjižara od cigle i maltera izbačene su iz posla zbog onlajn knjižara, kao što je Amazon (Amazon). Ipak, neki ljudi, među kojima su mnogi upravo hipsteri, i dalje poštuju doživljaj i osećaj kupovine knjiga lično. Takođe, možete zasnovati antikvarnicu bez ulaganja velike količine vremena ili novca.

-preduzetnistvo.gif

Pokrenite starinsku prodavnicu ploča

Staromodne prodavnice ploča, kao što je Stormy Records, takođe su oživele tokom proteklih godina, zahvaljujući velikom udelu mladih potrošača. Ukoliko ste ljubitelj muzike i u mogućnosti ste da obogatite kolekciju starih ploča za prodaju, pokretanje starinske prodavnice ploča može biti relativno ostvariv cilj.

vinyl_records_945396_960_720.jpg

Foto: Pixabay

Osnujte prodavnicu staromodne papirne galanterije

Dopada vam se ideja prodaje ručno izrađenih ili dobro dizajniranih proizvoda? Staromodni predmeti od papira, poput čestitki i otisnutih grafika postaju sve popularniji među hipsterima. Dakle, možete da otvorite svoju sopstvenu prodavnicu kako biste predstavili te proizvode i ukazali na rad nekih talentovanih dizajnera i zanatlija.

Napravite zanatlijsku prodavnicu krofni

Svi vole dobre krofne. Međutim, ako su vam hipsteri ciljna kategorija, biće vam potrebne još neke uzbudljive ponude za desert. Krofne su i dalje popularne, ali vaša prodavnica krofni će se izdvojiti ako ponudite neke zanatlijske varijetete i zanimljive ukuse. Srećom, već postoji mnogo velikih nezavisnih prodavnica krofni, iz kojih možete da crpite inspiraciju.

Pokrenite salon za tetovaže

Tetovaže su takođe prilično popularne među hipsterima. Trebaće vam neke dozvole i odobrenja kako biste započeli posao, ali ako napravite odličan ambijent i ponudite kvalitetnu uslugu, mogli biste da privučete dovoljno veliku grupu mladih potrošača za pokretanje profitabilnog posla.

10_best_tattoo_parlors_united_states_01.jpg

Foto: Highsnobiety

Upravljajte prodavnicom polovne odeće

Ukoliko volite lov na jedinstvene i kvalitetne staromodne ili polovne komade, možete otvoriti sopstvenu radnju polovne odeće. Ako ispunite svoju radnju pažljivo odabranim i jedinstvenim artiklima, ona se zaista može dopasti mladim hipsterima.

Izvezite kamion hrane

Otvaranje restorana sa kompletnom uslugom je skupo, rizično i staromodno. Ukoliko želite da započnete biznis koji će se svideti mladim, hipsterskim potrošačima, morate da pokrenete kamion sa hranom. I dalje će biti neophodno da nabavite neke dozvole i prođete inspekciju za ugostiteljski posao, ali ostali troškovi mogu biti znatno umanjeni.

rftp.jpg

Foto: Dallas Observer

Razmislite o franšizi

Ukoliko vas više interesuje otvaranje pravog restorana, još uvek imate u ponudi neke moderne opcije. Još lakše ćete pokrenuti restoran ako se odlučite za franšizu, a u okviru ovog posla postoje brojne mogućnosti, koje će se dopasti gurmanima i hipsterskim korisnicima.

Pokrenite posao staromodnih logoa

Preduzećima koja pokušavaju da privuku hipstere i mlade do 26 godina možda će biti potrebne posebne oznake za svoje institucije. Staromodnije oznake, ponovo upotrebljena stara slova ili čak svetlosni znaci mogu se veoma svideti tim kompanijama i korisnicima.

Izvor: Small Business Trends

Katarina je kolaž umetnosti i nauke.