Odgovornosti i zaduženja

  • Sprovođenje procesa selekcije i regrutacije;
  • Raspisivanje konkursa za radno mesto;
  • Administrativni poslovi;
  • Rad i komunikacija sa klijentima;
  • Briga o međuljudskim odnosima zaposlenih;
  • Sprovođenje obuke;
  • Osmišljavanje i sprovođenje novih pravila i procedura za kvalitetniji rad;
  • Vođenje računa o poštovanju politike kompanije.

Veštine i osobine koje tražimo

  • Znanje engleskog jezika (govorno i pisano);
  • Izražene sposobnosti za dobro verbalno i pismeno izražavanje;
  • Afinitet ka aktivnom slušanju;
  • Sposobnost dobre procene karaktera, taktičnost i samopouzdanje;
  • Razvijene pregovaračke sposobnosti;
  • Vrhunske veštine komunikacije i razvijena savetodavna uloga;
  • Posedovanje ličnog kredibiliteta, integriteta i pristupačnosti;
  • Sposobnost za analizu, tumačenje i objašnjavanje administrativnih procedura;
  • Orijentisanost ka ciljevima.

Lokacija

Radno mesto se nalazi u Beogradu.

Zainteresovani kandidati mogu popuniti sledeći formular. Odabrani kandidati će biti kontaktirani, kako bi naknadno poslali svoj CV.

Podelite korisne informacije ili KONKURSE sa nama. Pišite nam na konkursi@iSerbia.rs