Zašto je važan digitalni marketing za kompaniju?

FOTO: B92

Internet je prostor koji je prilagođen svim tipovima preduzeća, nezavisno od proizvoda ili usluge koju nude, jer za sve postoji tržište. Strategije koje se mogu koristiti su brojne, ali nisu sve efikasne. Agencija Ascend2 ustanovila je šest najuspešnijih strategija.

E-mail

Iako je ovo već klasičan način, marketing putem e-mail-a je jedna od najboljih opcija. On je direktan put, gde potencijalni klijent prima informaciju putem sredstva koje uliva poverenje. Ne oseća se napadnutim i otvoreniji je za čitanje sadržaja.

Najbolje je kada osoba ostavi svoj e-mail kontakt, kada poseti veb stranicu kompanije. Tako pokazuje da je zainteresovna da sazna više i da bude informisan. Uostalom, svaki e-mail može da bude personalizovan usled različitih interesa ili godina starosti zainteresovane osobe.

EU%20OM.gif

Društvene mreže

Skoro 85% osoba koje koriste internet imaju profil na nekoj od društvenih mreža. Ovaj podatak pokazuje da su društvene mreže veoma dobro mesto za objavljivanje sadržaja. Ipak, treba imati na umu da svaka platforma ima određenu grupu korisnika. Nije isto nuditi proizvode osobama na Instagram-u i Twitter-u, kada su njihove karakteristike drugačije.

Najbolja stvar u vezi sa društvenim mrežama je što su besplatne. Istina je da imaju programe plaćanja za promociju, ali ukoliko se ne ulaže mnogo novca i dalje su najbolja opcija. Kada počnete, nemojte zaboraviti da komunicirate sa potencijalnim klijentima, kako biste dobili povratne informacije i tako saznali šta treba da poboljšate.

SEO (Search Engine Optimization)

structure_620304_1920.jpg

FOTO: PixaBay

Iako postoji sve veća konkurencija i više informacija o ovoj vrsti tehnike, veoma je važno da zauzmete prvo mesto po broju pretraživanja online. Bilo koja kompanija bolje pozicionirana od vaše, imaće više koristi ukoliko neko traži ključne reči u vezi sa ovim poslovnim modelom. To je veoma moćno oružje, jer većina osoba koristi Google da bi našli ono što im potrebno.

To je efikasan način za generisanje saobraćaja i povećanje broja poseta. Takođe, važno je da osobu privuče ono što vidi kada otvori stranicu. Dobro je da se u tom trenutku zainteresuje za neki od proizvoda ili usluga i da sačuva adresu, kako bi je koristila i kasnije.

Sadržaj

Ovaj model marketinga se ogleda u deljenju tekstova, slika, igara ili prezentacija, koje se odnose na prozvod ili uslugu koje nude preduzeća. To je način da se pokaže nešto originalno i atraktivno što bi zainteresovalo korisnike, s ciljem da postanu klijenti. Najjednostavnije i najefikasnije bilo bi da napravite blog na sajtu kompanije.

large_1.jpg

FOTO: We Heart It

Prilagoditi format

Studije koje su realizovane u toku 2015. godine pokazuju da 85% osoba između 18 i 55 godina koriste internet putem smartfona. Zbog toga je vrlo važno da veb sadržaj bude potpuno prilagođen ovakvim uređajima, kao što su tableti i mobilni telefoni. Treba imati na umu da se pretraga putem tih uređaja razlikuje od pretrage putem računara.

Ponekad, pretraga putem smartfona je tako loša da je nemoguće otvoriti veb stranicu i pregledati njen sadržaj. Prilikom kreiranja stranica, šablon mora biti takav da se može prilagoditi drugim uređajima. Prednost je u tome što novi dizajn već donosi ugrađenu ovu funkciju.

Vizuelni efekat

Mozak bolje pamti informacije usvojene vizuelnim putem. Na društvenim mrežama se mnogo češće dele slike i video snimci, nego tekstualne poruke. Možete napraviti podsticajan sadržaj koji će zainteresovati klijente bez trošenja mnogo novca.

Neće uvek neka od ovih strategija funkcionisati 100%, ali su generalno najefektivnije. Najbolje je kombinovati ih i videti koje će imati najbolje rezultate. Uvek je bolje fokusirati se na manji broj onih koje imaju više uspeha, nego probati sve i ne postići ništa.


IZVOR: El Huffington Post