Najnovije metode za pronalaženje potrošača

Foto: LinkedIn

Prevela: Tanja Marić

Šta ako biste imali sve moguće informacije o svojim mušterijama na dohvat ruke? U tom slučaju biste znali da li su upravo podigli novac, da li su se susreli sa problemom koji vi možete da rešite ili su upravo otvorili ili zatvorili ustanovu. Zamislite sad da imate te iste informacije o svojoj konkurenciji.

Najnovije informacije o konkurenciji

Biti u toku sa konkurencijom i potrošačima može da napravi razliku između proaktivnog i reaktivnog – znati sve ili biti neobavešten. Džim Fauler je direktor kompanije Owler. Veteran industrije Džim je osnovao Jigsaw, kompaniju koju je kasnije prodao Salesforce 2010. godine. Džim je bio prvi koji je počeo sa sakupljanjem gomile informacija koje je prosleđivao profesionalcima kako bi oni lakše doprli do potencijalnih mušterija. ,,To se zove zajednički rad na zajedničkom problemu”, rekao je Fauler. Njihova platforma Owler.com dostavlja informaciju pravo u inboks.

EU%20OM.gif

Alternativa ovome bila bi da se pretplatite na sve sadržaje koji vaše mušterije i konkurencija proizvode. Ako se pretplatite na svaki sajt, vaš inboks će biti preplavljen. Takođe, možda ne želite da obavestite konkurenciju da pratite njihove aktivnosti. Owler vam omogućava da ukucate ime kompanije i sistem će automatski povući sve informacije o finansijama, objavama, postovima na blogu i vesti o industriji iz raznih izvora. Oni pakuju sve ovo u jedan mejl.

Džim je, takođe, objasnio da korisnici mogu da objavljuju privatne informacije o kompanijama da bi dali uvid u privatne kompanije. Kombinacija privatnih informacija i javnih izvora stvara jednostavan pregled da biste napravili bolje poslovne odluke i procenili prilike. Ono što je najbolje od svega – Owler možete nabaviti besplatno.

Spama nema, stižu predvidive kampanje

Pričali smo i sa Džonom Barom, ikonom industrije u Silikonskoj dolini, koji je radio sa nekim od najbrže rastućih kompanija na svetu. Džon je diskutovao o inovativnim trendovima koji menjaju polje marketinga i prodaje. ,,Eksperti za marketing se konstantno bave prikupljanjem podataka”, rekao je Bara. ,,Prodavci kažu da su im neophodne informacije. Marketing troši velike svote novca na razne kampanje i prosleđuje informacije prodaji. Prodaja onda kaže kako su to loše informacije. Prodaja, marketing i finansijski sektor su razočarani.“ Džon dalje govori o novim trendovima koji menjaju okruženje za marketing i prodaju.

Stručnjaci za marketing su ranije prikupljali informacije od potencijalne mušterije tako što bi im na sajmovima dali upitnik da popune. To se onda digitalizovalo. Džon je objasnio da su se informacije koje su ranije prikupljane bile koncentrisane na lokaciju, veličinu, broj zaposlenih i ostale demografske podatke. Međutim, prava vrednost dolazi od informacije o situaciji. Verovatno je značajnije znati kakav tip zaposlenog kompanija želi, nego koliko zaposlenih ima.

Kada počnete da primećujete šablone mušterija u određenim situacijama, možete da predvidite potrebe i ciljnu prodaju uz pomoć pokazatelja tržišta kako biste prišli pravoj mušteriji u pravo vreme. ,,Analitika predvidljivosti je sledeći talas informacija… ovo vam omogućava da ponudite višu vrednost mušterijama”, dodao je Bara.

Novi trendovi koriste informacije da bi napravili iskustvo za potrošača, objašnjava Džon, ,,Potrošači, kao i potencijalni potrošači ne žele da im samo prodate nešto, žele da ih edukujete. Ovo znači da morate da stvorite kvalitetan sadržaj… Na kraju, mušterija želi samo da se oseća sigurno povodom svoje investicije.”

Isto kao Amazon i Netflix

Informacije vam mogu pomoći da potencijalnih mušterijama prodate nešto. Ako ste ikada koristili Amazon i Netflix, dobijate sugestije o drugim proizvodima koji bi mogli da vam odgovaraju na osnovu vašeg potrošačkog DNK. Mintigo uočava trendove i ponašanja potrošača da bi shvatio u kojoj situaciji bi tom potrošaču odgovarao vaš proizvod ili usluga. Firme sada mogu da suze fokus na mušterije kojima će se najverovatnije svideti ono što imate da ponudite.

owlerlogo_highresolution.png
Foto: Owler

Mintigo obraća pažnju na zvanja onih koje kompanija zapošljava, koje tehnologije oni koriste, koje sertifikate imaju, koliko kompanija troši na različite proizvode ili čak koliko troše na Google Ads, pre nego što obraća pažnju na filmske žanrove ili kategorije proizvoda. Ove, a i mnoge druge informacije mogu da stvore sliku vašeg savršenog potrošačkog DNK. Uz pravu informaciju, imaćete uvid u šablone kako bi najlakše došli do potencijalne mušterije.
Mintigo možete isprobati besplatno i videti iz prve ruke kako on funkcioniše.

Počnite sa nečim

Ako vaša konkurencija koristi ove metode, a vi ne, šta to znači za vas i vaš posao? Stare metode spama i puko igranje sa brojkama zamenjuju inovativne tehnologije koje pružaju priliku biznismenima da prestignu konkurenciju. Potražite ove alatke kako bi ostali u trci.

Izvor: Ian Altman


Tanja smatra da šta zračiš, to i privlačiš!