Kreirajte sadržaj koji se obraća čitaocu!

Foto: Pexels

Prevela: Dejana Janković

Kako tačno da kreirate sadržaj koji govori vašoj publici i čini da ona poželi da kupi proizvode bez toga da vaše reči zvuče suviše „prodajno“ ili agresivno? Ovde su tri efikasna koncepta potrebna za uspeh, koja možete odmah primeniti kako bi privukli pažnju klijenata.

Započnite razgovor

Istina je da vaši čitaoci nisu zainteresovani da čitaju o tome kako su fantastični proizvodi i usluge koje promovišete. Oni žele da steknu uvid u pronalaženju rešenja za svoje svakodnevne probleme i da uče o novim informacijama i tehnikama koje će im pomoći i učiniti njihov život lakšim. Morate pronaći način da inkorporirate proizvode i usluge svojih klijenata u koristan sadržaj koji daje čitaocima nešto što će prihvatiti i primeniti u svoj način života.

Primer, ako kreirate sadržaj za kompaniju za rashladne uređaje, možete kreirati sadržaj koji se odnosi na smanjenje habanja klima uređaja ili kako da svedete na minimum potrebu za popravkom grejača tokom duge, hladne zime. Ideja je da se stvori autoritet i postane pouzdan prijatelj čitaocima, tako da su veće šanse da oni prirodnije gledaju na proizvode i usluge u vezi sa sadržajem koji nudite.

_event_management.gif

Napravite učešće

Uključite čitaoce u vaš sadržaj tehnikama koje će ih inspirisati da postavljaju pitanja sebi, koja će im pomoći da shvate svoje probleme i šta im je potrebno. Drugi metod se odnosi na da bi trebalo sastaviti listu ciljeva, interesovanja i težnji koje mogu da iskoriste da poboljšaju različite aspekte svog života.

Bilo da vaš sadržaj pomaže vlasnicima kuća da brže prodaju svoje kuće, ohrabruje ljude da usvoje zdraviji način ishrane ili da, jednostavno, postanu roditelji koji ne žele da rade zbog dece, da razmisle o tome kako oni provode svoje slobodno vreme, poenta je da donesete nešto vredno i delotvorno što će držati pažnju čitaoca i terati ih da dugo razmišljaju o firmama koje ste prezentovali, nakon što su pročitali vaše reči.

Pisanjem u tonu razgovora, stvaranjem učešća, vaše reči će učiniti proizvode i usluge vaših klijenata poželjnijim čitaocima, jer mogu da koriste dopunske alate kojima ste ih snabdeli svojim sadržajem. U ostalom, ko ne bi želeo da ulaže u softver koji će pomoći u praćenju ciljeva koje ste predložili čitaocima koji žele da izgube težinu?

Predstavite brend

marketing_sadrzaja_574x270.jpg
Foto: Prime.ba

Važan aspekt u kreiranju uspešnog marketinškog sadržaja je što svaki komad daje jedinstveni ton koji imitira brend svakog pojedinačnog klijenta sa kojim radite. To je dobra ideja da pročitate stranicu „O kompaniji“ vaših klijenata i zamolite ih da detaljno promisle o tonu i ličnosti koju žele da se poveže na njihovo poslovanje. Svaki deo sadržaja koji stvarate za određenog klijenta bi trebalo da govori isto u pogledu ličnosti, stila i autoriteta.

Ukoliko klijent tek počinje i još uvek nije stvorio glas za svoj brend, stavite sebe u njegovu situaciju i razmislite o tome kako biste želeli da budete viđeni od strane klijenata kada birate glas. Pogledajte konkurentne sajtove, ne samo da biste izbegli teme kojima je već zasićen internet, već da biste stekli osećaj za druge glasove vani, koji treba da vam pomognu da smislite nešto jedinstveno za svog klijenta.

Sa ovim savetima i trikovima na umu, trebalo bi da budete u stanju da smislite nešto novo i jednistveno, što će navući čitaoce na brend koji vi predstavljate i činiti da stalno žele da se vraćaju.


Izvor: Entrepreneur


Dejana je sanjar za koga ne postoji nemoguće, svet vidi u bojama ljubavi, a kroz život ide plešući.