Instagram kao alat za marketing

Foto: Organiksoft.com

Prevela: Kristina Agić

1. Pozovite korisnike da „kupuju preko prozora“

Ovom aplikacijom vi omogućavate svojim pratiocima da „kupuju preko prozora“, dajući im uvid u vaše proizvode i usluge. Podelite relaventne i korisne informacije u samom opisu fotografija, poput lokacije gde mogu pronaći proizvode, cene i bilo čega drugog što bi bilo zanimljivo vašim pratiocima. Dobro opišite svoje proizvode u slučaju da korisnici žele da kupe proizvode koji se nalaze na slikama.

2.Odvedite korisnike „iza kulisa“

Kupci često smatraju zanimljivim informacije o dešavanjima iza kulisa vašeg posla, proizvoda i usluga. Koristite fotografije kako biste pokazali kako se vaši proizvodi prave ili kako se proizvodi pakuju i šalju. Korišćenje kolaža na socijalnim mrežama vam omogućava da prikažete proces vašeg rada pratiocima, samim tim im dajete osećaj da su oni deo vašeg socijalnog sveta.

EU%20OM.gif

3. Ponudite pratiocima ekskluzivne povlastice

Pružite ekskluzivni materijal vašim pratiocima. Upoznajte ih sa novim proizvodom ili uslugom pre nego što izađe na tržište. Takođe, ponudite sniženja ili specijalne ponude vašoj online zajednici, oni će učiniti da se vaši korisnici osećaju kao ekskluzivna grupa i samim tim će reći drugim korisnicima da vas prate.

4.Učinite svoj posao ličnijim

Slikajte i postavite vaše slike i slike vaših zaposlenih na poslu ili sa nekog događaja kojem zajedno prisustvujete. Koristite opise fotografija kako biste podelili interesantne informacije o svojim zaposlenima. Kada prisustvujete nekom posebnom događaju, počnete da radite na nekom novom projektu ili radite nešto zanimljivo i vredno fotografisanja, zabeležite taj momenat. Konstantne informacije o vašem svetu i poslu će držati pažnju vaših pratilaca.

Integracijom Instagrama u vašu marketing kampanju preko društvenih mreža možete pružiti vašim pratiocima uvid u vaš posao na nove načine. Ovo je sjajan alat za promovisanje posla na kreativan način.


Izvor: Businessbee


Kristina ne može bez kafe, filmova i knjiga. Zašto se zadovoljiti samo jednim svetom, kad čitanjem i gledanjem možemo živeti u kojem god poželimo.