16 aplikacija za upravljanje lozinkama za vaš biznis
Pixabay

Ako razmišljate o korišćenju različitih aplikacija koje upravljaju lozinkama, pogledajte sledećih 16 najboljih aplikacija za vaša mala preduzeća.

Splikity

Splikity koristi „vojni stil“ šifrovanja kako bi zapamtio šifru tako da vi ne morate. Splikity automatski čuva šifru, a zatim je sihronizuje na svim vašim uređajima unoseći ih na veb-stranice kada je to potrebno. Splikity Premium košta 4,99 dolara mesečno.

LastPass

LastPass je je besplatna aplikacija za upravljanje lozinkama koja radi na pametnim telefonima i stonim računarima. LastPass automatizuje lozinke na veb-stranicama. Čuvajući šifre na različitim veb-stranicama i aplikacijama, LastPass štedi vaše vreme i trud kako ne biste morali više da pamtite i unosite lozinku.

Soft-o

Soft-o je besplatan program za upravljanje lozinkama koji omogućava malim preduzećima da sistematizuju i čuvaju svoje važne informacije u šifrovanoj bazi podataka. Svaka baza podataka je šifrovana pomoću AES algortima. 


Ovaj program za upravljanje lozinkama može se sačuvati na uređaje sa kojih se može i ukloniti kao što je USB fleš. Preduzeća mogu pristupiti svojim podacima sa bilo kog računara. 

Keeper security

Sa Keeper security članovi tima mogu imati pristup po zahtevu šifrovanim lozinkama, aplikacijama i veb-sajtovima. Sa Private Master Password, samo korisnik zna Master Password koja se koristi za šifovanje i dešifrovanje informacija, čime se povećava sigurnost. 


Keeper Security koristi višefaktorsku autentifikaciju, uključujući biometrijsku prijavu i DNK čuvara za potvrđivanje identiteta. Program Keeper Security Business košta 30 dolara godišnje po korisniku.

Pixabay
Pixabay

Log Me Once

Log Me Once je popularna aplikacija za upravljanje lozinkama na mreži koji ima dvofaktorsku autentifikaciju, dodajući drugi sektor zaštite. Log Me Once aplikaciju za upravljanje lozinkom možete besplatno preuzeti. Profesionalno izdanje aplikacije koje uključuje LogMeOncePassword Managment Suite košta 0,85 dolara mesečno.

Sticky Password

Sticky Password je ultra-sigurna aplikacija za upravljanje lozinkama koja vam dozvoljava da koristite otisak prsta da biste potvrdili autentičnost identiteta na mobilnom uređaju. 


Ova aplikacija takođe nudi jak generator nasumičnih lozinki i automatski će vam popuniti formulare, čime ćete uštedeti vaše dragoceno vreme. Sticky Password možete preuzeti besplatno i nikada nećete zaboraviti svoje lozinke. 

CommonKey

CommonKey povoljno i sigurno čuva vaše prijave i pruža vama i vašem timu siguran pristup jednim klikom. CommonKey je namenjen malim timovima koji su obavezni da dele pristup uslugama na internetu. Aplikacija je besplatna za lične i male timove od troje ljudi. Za bilo koji tim koji ima više od troje ljudi mesečna naknada je 2 dolara po korisniku. 

KeePassX

KeePassX je popularna aplikacija za upravljanje lozinkama za preduzeća sa visokom potražnjom za sigurno upravljanje podacima. Čuva podatke kao što su lozinke i koroisnička imena u jednoj bazi podataka. KeePassX nudi jaku lozinku koja je prlagodljiva, brza i jednostavna za korišćenje. 

1password

Za 3,99 dolara po članu tima, 1password nudi mogućnost da sačuvate neograničen broj lozinki, kreditnih kartica, važnih beleški i još mnogo toga. Takođe, možete bezbedno deliti stavke i dokumenta sa ostalim članovima tima. 1Password’s Admin Console omogućava preduzećima da upavljaju nalozima pogodno i sigurno. 

Pixabay
Pixabay

Dashlane

Dashlane je još jedna besplatna aplikacija za upravljanje lozinkama koja vam omogućava da generišete jedinstvene lozinke kako biste zaštitili vaše naloge i identitet. Platforma čuva lozinke na vašim uređajima i unosi ih na svakoj veb-stranici. 

Pleasant Password Server

Pleasant Password Server pruža malim preduzećima punu kontrolu nad svojom bazom podataka o lozinkama, uključujući i ko može da pristupi određenim lozinkama. Troškovi platforme iznose od 9,38 dolara do 113,80 dolara po korisniku u zavisnosti od vrste paketa za upravljanje lozinkom koji vam je potreban. 

RoboForm

RoboForm sistem za upravljanje lozinkama je izgrađen za brzinu; što vam omogućava da se prijavite sa jednim klikom na sačuvanim veb-lokacijama. Alat za pretragu aplikacije vam omogućava da pregledate i pronađete brze i jednostavne podatke o prijavama i lozinkama. 


Ova aplikacija radi sa Apple, Windows i Android i može se takođe učitati sa USB fleš uređaja. Postoji besplatna verzija kao i plaćeni plan za 10 ili više prijava i košta 19,95 dolara godišnje.

iCloud Keychain

iCloud Keychain je aplikacija za upravljanje lozinkam Apple-a, koja je ugrađena u iPhones, iPads i Macs. Zahvaljujući ovoj već ugrađenoj aplikaciji koja upravlja lozinkama, možete imati u vidu da su imena naloga, lozinke, pa čak i detalji kreditne kartice koji su povezani sa vašim preduzećem bezbedno i sigurno sačuvani na Apple uređajima. 

OneSafe

Prozvan kao „Fort Knox u vašem dzepu“, OneSafe pruža sigurnost digitalne lozinke koja koristi šifrovanje da zaštiti podatke sačuvane na uređajima i prilikom unošenja lozinke. OneSafe tvrdi da koristi najjači dosupan algoritam za šifrovanje, AES 256. OneSafe košta 19,99 dolara za stone računare i 4,99 dolara za mobilne uređaje. 

ManageEngine Password Manager Pro

ManageEngine Password Manager Pro vam omogućava da upravljate lozinkama više korisnika na jednom mestu sa robusnom segregacijom podataka. Nedostatak ovog alata za upravljanje lozinkom je da nije kompatibilan sa mobilnim uređajima. Početna cena je od 495 dolara za standardni paket. 

ManageEngine Password Manager Pro

ManageEngine Password Manager Pro vam omogućava da upravljate lozinkama više korisnika na jednom mestu sa robusnom segregacijom podataka. Nedostatak ovog alata za upravljanje lozinkom je da nije kompatibilan sa mobilnim uređajima. Početna cena je od 495 dolara za standardni paket. 

Teams ID

Teams ID je besplatna aplikacija za upravljanje lozinkama u koju ima poverenje više od milion korisnika. Korisnici imaju kontrolu pristupa IT-u što znači da imaju potpunu kontrolu pristupa nalozima poslovnih lozinku i evidencijama zaposlenih. 


Aplikacija, takođe, pruža sveobuhvatne informacije o bezbednosti poslovne lozinke na nivou zaposlenih i preduzeća. Aplikacija za upravljanje lozinkama preduzeća Teams ID košta 3 dolara mesečno po korisniku.


Da li vaše preduzeće koristi aplikaciju za upravljanje lozinkama? Koju vi koristite i da li vam je pomogla u zaštiti lozinke i neizbežnog gubljenja vremena prilikom upravljanja modernim sistemom plaćanja i drugim poslovnim tehnologijama?

Izvor: SmallBizTrends