Stipendija za školu veb novinarstva i onlajn marketinga

Klub privrednih novinara uz podršku udruženja iSerbia, pod pokroviteljstvom opštine Zemun, u septembru 2016. godine osmislio je projekat „Zemun brend".

Saša Džambić (Srbija Danas)
Saša Džambić (Srbija Danas)

U okviru projekta je 30 mladih od 15 do 25 godina iz Opštine Zemun imalo priliku da kroz interaktivnu obuku stekne znanja iz sledećih oblasti:

  • veb novinarstvo,
  • onlajn marketing,
  • vođenje bloga,
  • upotreba društvenih mreža u promotivne svrhe,
  • kreiranje brenda i upravljanje njime.

Po završetku obuka, učesnici su imali zadatak da znanje iskoriste za razvijanje onlajn medija koji će popularizovati Zemun, odnosno da pišu za sajt koji je izrađen u tu svrhu i da promovišu tekstove na društvenim mrežama.


Na konkurs su se mogli prijaviti:

- đaci srednjih škola u Opštini Zemun (bez obzira na mesto prebivališta) i

- svi mladi od 15 do 25 godina koji imaju prebivalište u Opštini Zemun, bez obzira na to koju školu pohađaju.

Dugoročni rezultati „Zemun brenda" koji su se očekivali je da će učenici srednjih škola moći i kasnije da primenjuju znanja stečena u okviru ovog projekta i da će im ona koristiti u budućnosti, ukoliko se odluče za ovo ili srodno zanimanje. Očekivanja su takođe da će promocija Zemuna putem sajta imati potencijal da doprinese i rastu turizma u ovoj opštini, a time i povećanju prihoda od turizma.