Stipendija za školu veb novinarstva i onlajn marketinga

Klub privrednih novinara, uz podršku udruženja iSerbia, pod pokroviteljstvom Kancelarije za mlade gradske uprave Grada Beograda, u septembru 2016. godine, osmislio je projekat „Beograd brend".

Saša Džambić (Srbija Danas)
Saša Džambić (Srbija Danas)

U okviru projekta je 30 đaka, koji pohađaju školu na teritoriji grada Beograda, imalo priliku da kroz interaktivnu obuku stekne znanja iz sledećih oblasti:

  • veb novinarstvo,
  • onlajn marketing,
  • vođenje bloga,
  • upotreba društvenih mreža u promotivne svrhe i
  • kreiranje brenda i upravljanje njime.

Po završetku obuka, učesnici su imali zadatak da znanje iskoriste za razvijanje onlajn medija koji će popularizovati Beograd, odnosno da pišu za sajt namenjen za tu svrhu i da promovišu tekstove na društvenim mrežama.


Na konkurs su se mogli prijaviti đaci srednjih škola svih opština u Beogradu.


Cilj projekta je da se ukupno 30 polaznika, prevashodno učenika srednjih škola, kroz program besplatnih radionica, obuči dа koristi prednosti savremenih tehnologija u svrhe veb novinarstva i marketinga. Očekivanje je da oni će stečena znanja moći da iskoriste i za sopstvene poslove ili zaposlenja u budućnosti kao i da će afirmativni tekstovi doprineti popularizaciji Beograda, odnosno njegove kulture, istorije i znamenitosti.