иСербиа - Проблеми мањих предузетника

Док предузетници великих услужних компанија све више напредују и шире своје пословање, они нешто мањи, често одустају. Зашто је то тако? Која је тајна успешних предузетника?

Autor: Suzana Milošević

„Неуспех није фаталан, али неуспех да се промените може бити.“ -Малком Форбес

Сретавши се са све већим бројем затварања мањих фирми, америчка компанија „Дун анд Бродстреет“ урадила је истраживање које је показало значајне проблеме у пословању самих предузетника.

Иако би већина њих рекла да проблем лежи у недостатку средства или у великој конкуренцији, истина је много другачија.

Њихов суштински проблем није само у конкуренцији или само у недостатку средстава, већ је скуп неколико, често повезаних проблема, који најчешће почињу и пре званичног оснивања фирме.Тако да недостатак средстава може бити и маркетиншки проблем, али и плански. Исто тако, проблем са конкуренцијом може бити повезан са производњом, али и у односу према потрошачима, па и у самој тактици.

„Не планирати, значи планирати неуспех“. -Бенџамин Френклин

Појединци започињу бизнис не размишљајући унапред. Њихов план, ако га уопште и имају, односи се на кратак рок и није прецизно дефинисан. Почетни капитал је веома низак, те немају никакву сигурност.

„Када се велика идеја појави на хоризонту, предузетник јој неће допустити да пропадне“. - Джонатан Гру

Док велике компаније знају да је добар маркетинг већ пола одрађеног посла и не штеде на томе, појединци мањих компанија и те како штеде при улагању у своје пословање.Надају се да ће препоруке бити сасвим довољне. Препоруке јесу веома значајне, али да би се урадио прави маркетинг потребно је исцрпети сва маркетиншка средства и све трикове.

Велики предузетници знају да добро пословање пре свега значи направити добар план и увек радити на себи. Они иду у корак са временом, прате нове трендове, али и остављају лични печат. И на крају увек уче на својим грешкама.

<имг срц="хттпс://с7.постимг.орг/4тпмо52ез/лаптоп-ипхоне-цоффее-нотебоок-159368.јпг" />
ФОТО:pexels.com

Сузана је велики заљубљеник у моду, позориште, плес и природу.Живот не може да замисли без својих животиња.Највише цени искрене и храбре особе.

***

Прочитајте и:
Šta jedan sadržaj čini viralnim?
Tračevi koji uništavaju firmu
Pet trikova za uspešnije pregovaranje

***

Овај текст је настао нашом жељом да млади, који имају шта да кажу и допринесу информисаности и едукацији наше омладине, пренесу своје идеје и сазнања. Уколико желиш да и ти будеш члан нашег младог тима и допринесеш развоју наших амбиција, твоје идеје су нам добродошле! ЦВ и један текст пошаљи на urednistvo@iSerbia.rs уз Цц на office@iSerbia.rs, са назнаком „Пријава / новинар“. Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових новинара вршимо до сваког првог дана у месецу.


Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE

Odricanje od odgovornosti

Коментари

ВЕСТИ