Lisa Eldrige je jedna od najpoznatijih šminkera na svetskoj modnoj i sceni lepote. Način na koji pristupa lepoti i kozmetici učinio ju je nezamenljivom saradnicom najvećih modnih dizajnera, fotografa, kreativnih direktora, glumica i manekenki.

Autor: Jelisaveta Vakanjac

FOTO: fabfashionfix

Lista poznatih ličnosti sa kojima Lisa radi je podugačka. Neke od njenih klijentkinja su Kejt Vinslet, Kira Najtli, Lili Kolins, Kejt Mos, Rouzi Hantington-Vajtli, Ema. Ona takođe sarađuje sa nekim od najvećih modnih brendova današnjice, kreirajući šminku za njihove reklamne kampanje i modne revije. To su Gucci, Chloé, Alberta Ferretti, Prada, Jil Sander, Donna Karan, Moschino i još mnogo drugih. Pored toga, Lisa je radila u timovima kreativnih direktora brendova Chanel, Shiseido i Boots No7. Trenutno je glavni kreativni direktor i ambassador kozmetičke kuće Lancôme, gde radi na razvijanju proizvoda, reklamnih kampanja i digitalne strategije.

FOTO: thefashionspot

Budući da radi sa nekim od najpoznatijih lica današnjice, ljudi je često pitaju kakve su slavne ličnosti van crvenog tepiha.

„Čak i nakon dve decenije rada, ljudi često misle kako sam i dalje iznenađena kada radim sa poznatim ličnostima. Pitaju me da li imam tremu jer su mi neke od najpoznatijih glumica poverile svoje lice i to kako će izgledati. Međutim, kada one dođu kod mene na tretman, vrlo često su u bademantilu, bez šminke, ponekad veoma umorne, tako da to nisu one osobe koje vidimo u medijima. One su tada „obični“ ljudi. Tek kada ih našminkam, sredim frizuru, kada se one obuku, obuju štikle i stave nakit, onda dobijemo tu slavnu ličnost na koju smo navikli “, objašnjava Lisa u intervjuu za nemački portal, „Euromaxx”.

Većinu posla radi u svom studiju „House of Eldrige“. Taj studio je ostvarenje njenih devojačkih snova.

FOTO: cocosteaparty

„Kada sam imala trinaest godina, dobila sam na poklon knjigu o šminkanju koju je napisao jedan brodvejski glumac. Knjiga je bila napisana šezdesetih godina. Predstavio je sve stilove šminkanja kroz uloge koje je igrao. Svaki izgled za uloge sam je radio. Kada sam videla knjigu, bila sam oduševljena. Pomislila sam kako želim time da se bavim. Kupila sam pribor i počela da šminkam za školske predstave. Sećam se kako sam govorila nastavnicima kako više ne moram da učim matematiku, jer ću biti šminkerka, i naravno da su svi oni bili veoma skeptični“, govori Lisa kroz smeh za „Euromaxx”.

FOTO: diymakeup

Lisa je 2009. godine otvorila svoj nalog na Youtube ̶ u. Ovde postavlja svoje tutorijale šminkanja, od uputstva kako se našminkati za dnevnu, opuštenu varijantu, preko večernje, upečatljive šminke, do načina šminkanja kojim se možemo maskirati u druge, poznate ličnosti. Osvojila je mnoge svojim opuštenim stilom i spremnošću da se pred kamerom pojavi bez šminke. Vrlo brzo, njen kanal dostiže preko milion pratilaca, i Lisa dobija brojne obožavaoce širom sveta. Za nju sada znaju i ljudi koji su van njene profesije.

„Mislim da su Youtube tutorijali šminkanja postali toliko popularni jer smo pre toga mogli samo da čitamo o šminkanju. Opisi tehnika šminkanja bili su vrlo jednodimenzionalni, često se nije razumelo šta određena tehnika znači i kako je izvesti. Uz internet je danas to drugačije, možemo demonstrirati te iste tehnike i olakšati posao kako kolegama, tako i nekome ko se šminka iz hobija ili prosto zato što to voli“, rekla je Lisa u svom intervjuu za „Harper’s Bazaar”.

FOTO: pinterest

Lisa se interesuje i za „vintage“ brendove šminke. Smatra da određen način šminkanja može mnogo reći o određenom periodu istorije. Šminka je prvobitno korišćena u odbrambene svrhe u plemenima, da bi se zaplašili protivnici. Zatim postaje deo rituala ulepšavanja vladara. Šminka je vrlo dugo bila rezervisana samo za aristokratiju. Rođenjem Holivuda, šminka postaje konzumeristički proizvod. Razvija se era tihog filma, zatim zlatna era Holivuda i šminka postaje dostupnija svima. Šminku su poželele mnoge devojke i žene, ugledajući se na tadašnje glumačke ikone. Tada se otvaraju mnoge kozmetičke kuće i brendovi, razvijajući proizvode koji su postali dostupni velikom broju žena. Ovaj istorijski proces razvitka i ekspanzije upotrebe šminke Lisa istražuje u svojoj prvoj knjizi „Facepaint: The Story of Makeup“, koja je vrlo brzo postala „New York Times” bestseler.

FOTO: getthegloss

Lisa je majka dva dečaka, udata je i živi u Londonu. Njen stil, stručnost i kreativnost, učinili su da postane vrlo cenjena u toj branši posla. Ona je danas jedna od najvećih profesionalaca u industriji lepote, kako u Velikoj Britaniji, tako i u svetu. Budući da skoro celu karijeru radi sa poznatim licima, moglo bi se reći da je i sama postala jedno.

Jelisaveta je student žurnalistike, obožava sci-fi i želi da živi blizu mora

Pročitajte i:
1. Gde su mladi u agendi 2030?
2. Robin Hud naučne zajednice
3. O njoj - onoj koja ne želi da ima dete


***

Ovaj tekst nastao je našom željom da stvorimo alternativni veb prostor za mlade gde mogu da pišu o svim onim temama koje smatraju važnim, iskreno i bez ograničenja! Ukoliko želiš da i ti budeš član našeg mladog tima i doprineseš razvoju naših ambicija, tvoje ideje su nam dobrodošle! Nije potrebno iskustvo, već samo želja i ideje! CV i jedan tekst sa validnog mejla pošaljite na ifemin@iserbia.rs CC office@iserbia.rs, sa naznakom "Prijava / o ženama". Prijem novih dopisnika vrši se najkasnije svakog prvog dana u mesecu. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih novinara vršimo do svakog prvog dana u mesecu.



Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Komentari

VESTI