FOTO: Infostud
Procedura davanja otkaza je jednostavna: dogovorite sa svojim šefom otkazni rok (koji je u okviru zakonske regulative tj. koji stoji u ugovoru o radu ili je definisan opštim aktima firme). Ono što je samo malo komplikovanije je kako ostati u dobrim odnosima sa sad već bivšim poslodavcem i bivšim kolegama. I za to postoji rešenje.
Budite fer prema poslodavcu
Nevezano za to da li je poslodavac ispao nekorektan prema vama, poslužite se sledećim savetima:
---> Odluku o davanju otkaza zadržite za sebe;
---> Isplanirajte vreme i ispoštujte otkazni rok;
---> Završite svoje obaveze;
---> Pripremite teren;
---> Napišite pismo u kome podnosite ostavku, u kome obaveštavate svog šefa o tome;
---> Zakažite sastanak sa svojim šefom;
---> Budite direktni, ali i učtivi i spremni na razgovor.
Ostanite pozitivni
Možda će ovo zazvučati kao kliše, ali zaista ima efekta. Nikada ne znate kad će vam neko zatrebati, a nije nepoznato i da neki ljudi požele da se vrate u prethodnu firmu. Sigurno postoji razlog zbog kojeg odlazite iz firme, ali setite se da možete da dobijete preporuku i da sačuvate kontakte koji su neprocenjivi. Neki kontakt može da vam olakša dolazak do novog posla.
FOTO: Ordinacija
Osvrnite se na pozitivnu stranu vašeg boravka tamo i rukujte se sa osmehom bez obzira na to da li idete na novo i bolje radno mesto ili, jednostavno, odlazite iz ove kompanije. Videćete da ćete se osećati bolje i rasterećenije.
Promene koje će uslediti zahtevaju od vas da usmerite svoju energiju na novu karijeru ili na izazov u pronalaženju novog radnog mesta. Kako ne biste ostavljali „neraščišćene račune“, sledite ove savete i srećno!
Izvor: Infostud