Kako do potencijalnog biznis partnera?

FOTO: The self employed

Preveo: Edin Ajdinović

Osim toga, i da imam mišljenje o nekoj kompaniji ne bi bilo bitno. Ako vas zanima reputacija neke kompanije, Google je instrument koji vam stoji na raspolaganju.

Zapanjujuće je to što ljudi provedu više vremena čitajući recenzije restorana u kojem žele da ručaju, nego kompanija u kojima misle da rade. Prvi savet koji dajem svojim studentima je da provere svoje potencijalne partnere. To je vrlo lako da se uradi! Guglajte ime kompanije i dodajte uz ime žalbe. Onda pokušajte ime kompanije uz reč parnice.

PP%20GIF.gif

Stvorite od toga naviku. Ne postoji razlog da ne učinite to. Internet je obezbedio potrošačima otvorenu komunikaciju. Kao rezultat, kompanije ne mogu ništa da sakriju. Razmišljajte kao detektiv. Šta možete da otkrijete? Molim vas da imate na umu to da je većina ljudi primorana da piše žalbe, ali retko pohvale. Čitajte između redova. Sa čim je, ustvari, ta osoba nezadovoljna?

Nijedna kompanija nije savršena zbog toga što su ljudi nesavršeni. Mislim da je važnije to kako se kompanija nosi sa greškom nego sama greška. Da li je priznala da je napravila grešku? Da li je ispravila situaciju i kako? Na kraju, da li je posvećena tome da ponovo pridobije poverenje?

Business-Meeting1.jpg
FOTO: Eesy reader news

Pre dolaska Interneta, ljudi su se suočavali lošim potrošačkim uslugama. Toga danas nema! Posvetite nekoliko minuta tome da sprovedete istraživanje. Informaciju koju tražite je negde tamo. Ako uradite to, završićete tako što ćete spasiti sebe od glavobolje. Izjavljujem: Ako dobijete dobru uslugu, ponudite se da napišete pohvalu. Vaša reč je moć.

Pre neki dan sam zvao Šon Buda, direktora 2CheckOut servisa. Moja kompanija je oduvek koristila 2Checkout usluge plaćanja. Do sada nikad nismo imali problema. Hteo sam lično da se zahvalim Šonu za usluge njegove kompanije i da uzmem učešće u širenju te pohvale. Vodim Edukativni program - moj posao živi i umire od pohvala koje dobije.

Isto tako, ako dobijete lošu uslugu, molim vas da objavite zašto se to desilo. Sprečićete nekoga da proživi loše iskustvo koje ste vi imali. Ako spremno svi uradimo ove stvari, kompanije koje su bezobzirne prema svojim mušterijama će morati da promene ophođenje. Biće primorane da se poprave ili da rizikuju svoj opstanak u poslovanju.

IZVOR: Entrepreneur

Edin je mladi prevodilac i aktivista za zaštitu ljudskih prava koji se zanima za inovaciju u zaštiti ljudskih prava i sloboda.


Pročitajte i:

Kako stvoriti dobre navike?
Ključ za pronalaženje pravog prostora
Moderni zaposleni – moderno poslovanje