Izazov – Forum komunikacionih lidera

FOTO: BIZ Life

Priredila: Sanja Savić

Ovo je treći po redu forum koji obuhvata poslovne događaje namenjene stručnjacima iz oblasti marketinga, odnosa sa javnošću i digitalnih komunikacija. Teme foruma biće koncentrisane na trendove i razvoj integrisanih komunikacija. Govornici će biti predstavnici agencija i kompanija iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Slovenije, BiH i Makedonije.

Na forumu će biti govora i o izvozu kreativnih ideja, valjanosti orijentacije samo na domaće tržište, kao i o rabatima u oglašivačkoj industriji. Učesnici će imati priliku i da prisustvuju radionicama, a pojedine kompanije će predstaviti i svoje studije slučaja. Među njima će se naći Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Srbija i ostali.

Istraživanje o stanju struke u regionu koje su pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI Beograd biće takođe predstavljeno na forumu. Timbilding će obuhvatiti članove agencija i kompanija koji će na taj način imati mogućnost da diskutuju o ključnim temama foruma.

„Granice država u kojima poslujemo postale su nam tesne, zahtevi tržišta i potrošača sve su veći, a budžeti sve manji. Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo. Iz tog razloga, želimo kroz razne tipove radionica, timbilding i ostale interaktivne sadržaje da podstaknemo dijalog između kompanija i agencija, kako bi razmenili iskustva i stekli međusobna poverenja, jer samo tako mogu da krenu u nove izazove koje im aktuelni trendovi donose”, izjavila je za Biz Life Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator ovog foruma.

Detalje o forumu pronađite ovde.

Izvor: BIZ Life