iSerbia - Društveni mediji: Zašto i kako?
Koliko vremena provodite na društvenim mrežama? Svakog dana sat vremena? Pet sati? Na svakih sat i po uđete samo da vidite ,,šta ima", a ono nema ništa? Grešite, ima!

Autor: Marija Mitrovanov

Foto: Turbjern Bruvold / na slici: Audun Farbrut

Ako ste od onih koji često proveravaju evente, jedan ne smete da propustite. U pitanju je promocija dugo očekivane knjige ,,Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i stručnjake", u izdavaštvu Kovačnice priče, čiji je autor Audun Farbrut, specijalni savetnik za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću, kao i direktor za naučnu komunikaciju na Norveškoj poslovnoj školi BI.

Naučnici, postdiplomci, znalci za PR i digitalnu komunikaciju, čuvamo vam mesta!

Knjiga ,,Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte" je praktičan vodič namenjen naučnicima, studentima postdiplomskih studija, ekspertima u različitim ooblastima, stručnjacima za PR i komunikaciju pri obrazovnim i naučnim insittucijama, kao i svim zainteresovanima za društvene mreže, digitalnu komunikaciju i deljenje znanja.

Ova knjiga pokazaće vam da, zapravo, koristeći društvene mreže, vi možete da postanete poznat i priznat stručnjak u oblasti kojom se bavite, ali i da povećate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.

Između ostalog, knjiga pokriva sledeće oblasti:

- Fejsbuk deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- LinkedIn za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža

Nećemo više dužiti, samo ćemo vam reći: Vidimo se 18. aprila u 19.00h u Atrijumu Narodne biblioteke u Skerilićevoj 1 u Beogradu!

***

O autoru

Audun Farbrut ima više od 12 godina praktičnog iskustva u oblasti naučne komunikacije, kao i više od 15 godina novinarskog iskustva u prestižnom poslovnom mesečniku Økonomisk rapport (Ekonomski izveštaj) i najvećim dnevnim novinama u Norveškoj, Aftenposten.

Farbrut je 2012. godine, završivši master studije na Norveškoj poslovnoj školi BI, stekao zvanje Executive Master of Management, a tokom svoje akademske i poslovne karijere pisao je o naučnoj komunikaciji, menadžmentu PR-a, prenošenju i menadžmentu znanja, te strateškoj komunikaciji.

Član je upravnog odbora organizacije koji izdaje naučne magazine namanjene široj javnosti na norveškom (forskning.no), danskom (videnskab.dk) i engleskom (ScienceNordic), gde je englesko izdanje, pre svega vezano, za naučna istraživanja u nordijskim zemljama. Takođe je i član je žirija za nagradu za naučnu komunikaciju koju dodeljuje Norveški savet za naučna istraživanja i redovno drži predavanja o aktuelnostima na polju naučne komunikacije i širenja znanja, kako naučnicima, tako i savetnicima za PR i komunikaciju.

Osim Društvenih mreža za istraživače, PR konsultante i eksperte (2015), napisao je i knjigu ,,Naučna komunikacija" (2013).

Ovom prilikom, iSerbia posebno ističe svoj ponos na svog nekadašnjeg urednika Miloša Belčevića, koji je, zajedno sa koleginicom Janom Krekić, preveo ovu knjigu sa norveškog jezika.


***

Pročitajte i:

Novi Sad: Otvaranje uskršnje čarolije
Niš: Podržimo umetnost i humanost
Pročitajte tekst da biste komentarisali!

***

Ovaj tekst je nastao našom akcijom da mladi postanu dopisnici iz svog kraja. Ukoliko želiš da i ti budeš deo našeg mladog tima i pišeš o događajima i uspesima svojih mladih sugrađana, prijavi se popunjavanjem ovog kratkog formulara. Važni su nam isključivo tvoj entuzijazam i želja da se proširi glas omladine iz svih krajeva! Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih dopisnika vrši se do svakog prvog dana u mesecu


Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Komentari

VESTI