Beer Fest: Primer sjajnog marketinga

FOTO: Reggae

Priredila: Milica Savić

Na ovaj način i uz taj udzbenik, desetine hiljada američkih studenata će učiti o marketingu.

„To je, pogotovo, važno jer je reč o turizmu, koji je danas pasoš mira, jer doprinosi širenju, spajanju i prožimanju ljudi različitih rasa, kultura, društvenih klasa, religija. Poruka koju će posetioci festivala iz drugih zemalja poneti sa sobom, da je Srbija gostoprimljiva zemlja, željna druženja i interakcije sa okruženjem, najvažnija je i nemerljiva vrednost Belgrade Beer Festa“, kaže Dejan Grastić iz Beogradske kulturne mreže, koja je organizator festivala, a prenosi Advertiser.

Prvo veliko priznanje festival je dobio kada je 2010. godine case study Belgrade Beer Festa uvršten u udžbenik „PR strategic and practice“ Dennisa Wilcoxa. Wilcox je tada izjavio da se trudio da nađe i druge slučajeve na kojima bi svojim studentima pokazao kako treba promovisati određeni događaj, ali da Beer Fest ostaje njegov „omiljeni primer“. Wilcox je jedan od najpoznatijih svetskih stručnjaka i predavača iz oblasti odnosa s javnošću. Autor je čuvene knjige „Odnosi s javnošću: strategije i taktike“, koja je doživela devet izdanja i koristi se na 350 univerziteta širom sveta.

EU%20GIF.gif

U toj knjizi, popularno nazvanoj „Biblija pi-ara“, Wilcox je za napisao: „Belgrade Beer Fest odličan je primer kako lokalna inicijativa i podstrek mogu da kreiraju događaj koji će privući ne samo lokalnu nego i regionalnu i međunarodnu publiku. Ovaj festival pokazuje kako marketing, promocija i odnosi sa javnošću mogu da izgrade svest o nekom događaju.

IZVOR: Advertiser


Milica je devojčurak, a voli da peva, piše, čita i ne zaboravlja da se smeje.

Pročitajte i:

The Prodigy: Exit i promo album
O Divljanu: Odlazak nestašnog dečaka
Koje su najinteligentije istorijske ličnosti?